Sunday, May 8, 2011

Hepi Besday my luvly dotter...Sharifah Alisha Qaisara

23 Mac 2011

Setahun yang lalu, di tarikh ini, jam 3.15am, aku selamat lahirkan my  baby. Alhamdulillah, my Alisha dah setahun rupanya. Cepat betul masa berlalu.. Syukur juga, my Alisha dikurniakan Allah kesihatan yang baik. Aku bersyukur kerana diberi peluang untuk aku melalui hari2 aku sabagai seorang ibu yang membesarkan anak2, yang menyaksikan sendiri perkembangan anak aku dari hanya tahu untuk minum susu dan tido kemudian, meniarap, merangkak, bertatih, dan bla..bla.. alangkah bahagia nya.

Hari pertama

Meniarap (4month)
Merangkak (7month)
Berdiri sambil berpegang (10month)



Dah boleh pegang sebelah tangan je (year 1)
Hepi besday sayang!
Semoga menjadi anak yang soleh, yang cerdik, yang sentiasa membahagiakna mommy dan abah.
Tahun nie, takder birthday party untuk alisha memandangkan Alisha belum pandai jalan2 lagi.
Next time, insyaallah.

Day 1 - 23 Mac 2010
Day 366 (23 Mac 2011)

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.