Monday, January 2, 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012

Tahun dah barganti lagi. Cepat betul masa berlalu.
2012..
Maknanya aku dah makin tua laa. Dah 31 tahun. Macam tak pecaya je.

Terlalu banyak dan terlalu hebat dugaan yang aku alami sepanjang tahun 2011. Sebagai manusia biasa, aku tak dapat fikir, apakah hikmah di sebalik semua nie.
Namun, aku bersyukur pada Allah, kerana memberikan aku pertolongan dan kekuatan yang luar biasa untuk aku hadapi segala-galanya.. My daughter is everything for me. Alisha sumber kekuatan aku sehingga aku boleh bertahan.
Tak pernah terlintas di fikiran aku, yang aku akan melalui dugaan seperti tu.

Besar harapan aku, semoga aku dapat mengecapi sedikit kebahagiaan dalam kehidupan aku tahun ini. Biar lah awan mendung berlalu pergi bersama2 kesakitan dan penderitaan aku selama tahun 2011 yang lalu. Semoga sinar kebahagiaan itu akan muncul jua biar pun lambat. Dan semoga Allah mempermudahkan segalanya.

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.