Thursday, January 19, 2012

Welcome my dearest GAZEBO @ WAKAF !



29 January 2011,

Wakaf aku dah siap.. Tak sabar nak tengok  dia duduk dalam kawasan umah aku yang tak berapa nak besar tu..




 Kawasan depan umah yg sekangkang monyet yg dah di clearkan oleh  my hubby then  dilevelkan dgn pasir.

Nie tempat yang paling strategik nak letak wakaf tu. Bawah pokok cermai jiran sebelah yang turut meneduhkan area rumah aku.. Aku tumpang sekaki je.. hehe..

Lebih kurang kul 10 am,Vroomm... lori pun sampai. Oleh sebab wakaf aku ni kecik je, muat laa dalam lori ni yang dah siap dipasang. Tinggal lagi nak pasang atap je laa..




 Proses nak angkat wakaf tu turun dari lori..


Larat ke tidak tuu? 6 orang termasuk tokey dia skali (yang baju orange tu.).. Satu, dua tiga, angkattt!




Chaiyok! Dah dekat nak landing dah tu..
Siap sedia dengan alat2 nak wat kijer




Pasang kekuda untuk atap wakaf




Akhir sekali, susun atap plak..


Baru je separuh pasang atap, hujan pun turun. huhu.. Terpaksa stop. Sambung lagi esok, kata nya.

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.