Wednesday, November 10, 2010

Aku miscarriage :(

Ogos 2008.. 
akhirnye aku disahkan pegnan ,setahun lima bulan slp aku sabar menunggu berita gembira nie..
Sape tak hepi, dah setahun lebih menunggu.. 

Alhamdulillah
  Masa nak wat UPT tu, dup dap dup dap aku rasa.. Takut frust.. Lama gak tunggu, baru laa jadi 2 line. Lega n hepi.. Macam tak caya.. Then, bgtau abg.. pahtu g klinik nak konfirm.. 6weeks..

Aku sangka panas tak hujan2 tapi nampak gaya nye mendung jugak lps tu guruh kilat campur hujan, bulan poser 2008, aku bleeding.. g klinik Raihan, doc ckp maybe miscarriage tapi doctor kasi surat refer ke spital beso.. Malam tu jugak ajak abg blk kg. Sepanjang malam aku menangis. Kenapa aku gugur? Aku baru je rasa bahagia bile tau ader nyawa dlm perut aku, tapi Allah dah ambik nye semula.Pagi esoknye g spital.. Warded.. Confirm miscarriage.. Doc kasi choice nak wat DnC ke nak biar keluar sendiri? Aku pilih.... wat DnC...   Aku pasrah.

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.