Wednesday, November 10, 2010

What is that??

A week after laparoscopy, masa dlm toilet , ader something kuar masa aku nak buang air kecik.
Shock! Aper tu actually, i,m not sure.





Kalu tgk dari segi fizikal, dan aku related kan dengan aper yg pernah aku belajar, menda tu something like embrio.. Kalu diperhatikan betul2, macam ader 2 embrio.
Tu yg aku konpius tu. Aku baru seminggu operation, dan bile scan, doc cakap rahim dah clear. Kenapa doc tak nampak menda tu time scan?

Untuk lebih kepastian, aku gi klinik..Siap bawak menda tu skali.Biler doc tengok, doc ckp MUNGKIN selaput dalam rahim. Doc pun ckp MUNGKIN. Maknanya, doctor pun tak sure, ape benda nya tu..
Sampai skang, aku still wonder lagi..Sampai biler2 pun, persoalan tu tak mungkin akan terjawab. Hanya Allah Yg Maha Mengetahui. Kalau laa betul benda tu ada lah embrio, itu adalah kebesaran Allah. Scanner yg canggih pun tak leh jumpa menda tu dalam perut aku hari tu.. Tapi, kalu nampak masa scan tu, maybe citer lain plak yg akan timbul.

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.