Thursday, November 4, 2010

Intro

Salam..

Today 3rd Nov 2010,i start with something new. Being blogger. Haha. 
Huh.. akhirnye aku berjaya wat blog sendiri...
Walaupun agak lewat and ketinggalan, tapi aku bangga sebab aku just try and error. Tup2 ...jadi laa satu blog yang agak sempoi. Next time, aku touch up.... 

Just want to abadikan moment-moment yang aku lalui whole my journey of life dalam online diary ni..
Dah lama berangan nak wat blog tapi takder masa nak stadi  camne nak wat blog.. timer kasih pada zizi yg dah sanggup ajar aku wat blog ni.. Lps ni aku kena cari masa lagi untuk explore camne nak touch up blog nie supaya jadi lagi cunn.. Biasa ar, wat slow2.. Aku ni bukannye kpale hotak komputer sgt... stakat nak taip2 tu, bleh laa.
 Ok chow..

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.