Tuesday, January 4, 2011

Back to School..

Huh...
3 Jan 2011, First day sekolah.
Banyak kije yg kena buat. Tu laa, masa ujung tahun dulu malas nak prepare.
Skang, padan ngan muka aku.

Mood nak kije tak masuk lagi. hehe.
Target tahun ni, aku nak beli laptop baru laa.
Tak berani dah nak wat balik laptop sekolah lps umah kena pecah masuk baru ni...

Masuk skolah, my fren, Kak Zila ader gut news.
K.Zila pegnan lagi.
Tiba2 rindu plak rasanye nak pegnan jugak..hehe.
Kalu laa Allah bagi rezeki lagi, kan best.
Tapi aku tak mengharap.. Ye laa. Nak dapat Alisha pun, terpaksa menanti 3 tahun.
Skang aku  tak merancang. Kalau ader cepat, Alhamdulillah.
Kalau lambat pun. nak wat camne , mungkin blom rezeki aku lagi nak tambah ahli famili..
Dah 3 tahun, aku ader cite  yg sama ngan K.Zila.
Tahun 2008...K.zila miscarriage dalam bulan Mei. Aku plak miscarriage bulan Sept.
Tahun 2009 ... K.Zila tau pegnan dalam bulan Jun. Aku plak tau pegnan dalam bulan Ogos.
Tahun 2010... K.Zila lahir baby bulan Feb. Aku lahir baby bulan Mac.
Tahun 2011, Januari... K.Zila pegnan. Aku blom lagi... huhu..

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.