Tuesday, January 4, 2011

Hepi New Year

Welcome 2011..

Gut bye 2010.
Aku tinggalkan tahun 2010 dengan segala macam perasaan.
Ader sedih, hepi , geram, tak puas hati.... bla...bla... bla...

Wat ever, tahun 2010 mengubah kehidupan aku menjadi lebih sempurna .
Aku dah jadi mummy.
23 Mac 2010...Kehadiran Sharifah Alisha Qaisara menceriakan hidup kami setelah 3 tahun menanti.
Alhamdulillah....

Sept 2010..
Akhirnya, tercapai hasrat aku untuk duduk di rumah sendiri,
dibeli dengan hasil usaha aku selama nie.
Rezeki anak...
Syukur alhamdulillah.

Dis 2010..
Alisha dah masuk 9 bulan.
Alhamdulillah, setakat nie aku berjaya fully breastfeed my little baby.
Semoga Allah mempermudahkan lagi usaha aku untuk menyusu sepenuhnya Alisha at least 1 year.

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.