Sunday, January 16, 2011

Roman Blind...

Dulu2 slalu berangan, kalu dah duk umah sendiri, nak wat curtain Roman Blind kat window dapur.
Dalam awal bulan Dis 2010, gie Kamdar cari kain curtain.
Problemnya tak tau nak suruh sape jahit.. Roman blind nie, tak ramai yang nak jahit.
Kat tempat umi aku  slalu tempah jahit curtain tu, tak wat plak jenis Roman Blind..
Dah dekat sebulan aku peram kain tu.
Ujung Disember, aku try gi kat satu kedai kat area Pasar Malam Paka ni.
Kat signboad kedai tu ader tulis, bleh tempah langsir.
Biler ditanya, org kedai tu cakap, kat umah makcik dia.. Dia kiranya tolong promosi je laa.
Mintak contact number. Nama makcik dia, Kak Ani. Aku call K.Ani then gi umah dia.
Rupa2 nye dia ni pengedar utk curtain Elyza yg glamour2 tu.. Bile Elyza, aku dah dapat agak dah harga nya nanti.. Tapi, yg tu, tak berapa kisah sangat. Yang penting, aku dapat aper yg aku impikan..
Curtain roman blind..
Cuma aku bleh save bajet sket tang kain, sebab aku beli sendiiri kain tu..
Tak sabar tak tunggu hasilnya..

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.