Saturday, February 12, 2011

Boboi or Gigirl ??

Emm...
boy ke girl nie?
Dalam hati nak girl.. Tapi bile pikir2, takut lepas ni tak der peluang lagi, lagi la rasa nak girl.. Bile tanya abg, seperti yg di duga, jawapan abg..."tak kisah".. Aku rasa jauh di sudut hati abg, abg nak boboi, nanti bleh main futsal sama2.. hehe :)




Setelah banyak dugaan  yg aku lalui sebelum ini, aku lebih berpikir ke depan. Ader sbb kenapa aku rasa nak girl... Mungkin kalu aku tak der peluang lg nak pegnan, at least kalu aku nak amik anak angkat, aku tak perlu amik yg girl. Kalu girl, bile dah besar, dah nak kawin, lagi susah... Lagi satu, aku nak sgt baby girl sebab baju baby girl kat kedai, memang comel2, geram aku tengok.. :)


Kalu org lain gi klinik chek boy ke girl...aku pun teringin gak. So,Pegi klinik Idruss. Scan perut. Sajer nak tgk. Malang nya tak nampak. 2/3 kali pegi pun tak nampak jugak. Doc said, kemungkinan besar, girl sbb kalu girl, mmg susah sket  nak nampak.. Kalu laa btol, tekaan Doc, suka nyer akuu!

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.