Saturday, February 12, 2011

Kad merah...

Masuk 10 weeks umur baby dalam perut aku nie, aku gi wat kad merah di Klinik Kesihatan Paka.. Nak pegi lewat la, takut kena sound. Nak pegi awal2, before 10 weeks, takut jadi macam dulu. Pengalaman aku masa pegnan sebelum nie, week 8, gi wat kad merah dengan hati yg gumbira.. Balik dari klinik, ader tompokan darah... Aku miscarriage.. Sedih tak terkata.. Harap2 kali nie, semuanya selamat.



Setelah dikira2, my due date is 17 Mac 2010.. About 7 month to go. Insyaallah, hopefully Allah beri aku peluang merasai detik itu..



Sepanjang aku pegnan, abg selalu je terpaksa gi outstesyen..Bintulu laa.. Melaka laaa... Tinggal laa aku terkontang kanting urus kan diri sendiri.. Monthly check up kat klinik kesihatan, tak penah skali pun abg teman kan aku.. Kalu kebetulan abg tak outstesen pun, abg kije..

No comments:

Post a Comment

Arts by Alisha and Aneesa.